1. Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno trgovino upravlja podjetje ALPETON d.o.o., Žlebe 36A, 1215 Medvode (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod št. Srg 2021/51715, z dne 01.12.2021, matična številka 9013300000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI30427738.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
2. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilo po povzetju. Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. V tem primeru poštnemu uslužbencu poravnate dodatno strošek odkupa, ki znese približno 1,45€.
- Plačilo po predračunu. Če se odločite za plačilo po predračunu, vam ga pošljemo na vaš elektronski naslov. Po prejetju denarja na naš transakcijski račun vam nato izdelke pošljemo.
- S plačilno oz. kreditno kartico. Če se odločite za slednji način, odpošljemo paket takoj po oddaji naročila in plačilu.
3. Cene in stroški dostave
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
4. Dostava
Na celotno področje Republike Slovenije vam naročeno blago dostavi ena izmed izbranih dostavnih služb (Pošta Slovenije, GLS, DPD…). Cena standardne dostave (na dom v 1-4 dneh) na paket je 5,00€. Stroške dostave paketov v vrednosti nad 17 € krije ponudnik.
Dostavne službe večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po odpremi. V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja ALPETON d.o.o. (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila po ponudbi/predračunu.
V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom, se strošek dostave poveča (strošek odkupa – približno 1,45€).
Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
ALPETON d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah. Kupec pri tem ne bo imel nobenih dodatnih stroškov za dostavo.
Naročeni artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času. Naše logistične sisteme optimiziramo iz leta v leto, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi in naročilo oddano do dopoldneva, gredo na pot običajno še isti oz. naslednji delovni dan.
5. Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico“. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to opravite v košarici.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom “Na blagajno“.
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem (v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Kljub brezplačni poštnini se kupcu ob zavrnjeni oz. ne sprejeti pošiljki zaračuna stroške poštnine v obe smeri (cena je odvisna od velikosti paketa, vendar ne manj od 5,00€).
Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po vaši potrditvi naročila po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, se s pošiljanjem počaka, dokler ne bo znesek poravnan v celoti.
Ponudnik kupcu izda račun v papirnati ali elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
6. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.
Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je ALPETON d.o.o., Metelkova ulica 11, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine brez stroškov pošiljanja, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. Omogočamo tudi zamenjavo izdelka.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vračilo nas kontaktirajte na email: info@alpeton.si
7. Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja ALPETON d.o.o., ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
8. Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila oz. takega paketa ne sprejme (ga zavrne).
9. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Garancijski rok za vse tehnične izdelke je 1 leto.
V podjetju imate zagotovljen servis in rezervne dele.
Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list z izpisanim datumom prodaje, potrjen z žigom in podpisanim prodajalcem.
Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo
- popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
- če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
- če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
- nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetost
Podjetje ALPETON d.o.o. zagotavlja kupcu brezhibno delovanje izdelka in prevzame obveznosti, da bo v garancijskem roku na lastne stroške odpravil vse pomanjkljivosti.
10. Stvarna napaka
Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Izdelek nam dostavite v original nepoškodovani embalaži v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Prijavo stvarne napake lahko opravite preko elektronskega sporočila.
11. Pošiljanje e-novic
Uporabnik je z registracijo uporabniškega imena v spletni trgovini alpeton.si samodejno dodan na seznam prejemanja e-novic, v sklopu katerih kupce občasno informiramo z novostmi. Uporabnik se lahko od prejemanja novic odjavi v svojem uporabniškem profilu ali pa v sami e-novici s klikom na povezavo “Odjava” (unsubscribe), ki se nahaja na dnu elektronskega sporočila ali pa tako, da nam piše po elektronski pošti.
12. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
13. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.